Zdravlje

Namirnice prije spavanja - što smijemo jesti navečer?

Odabir namirnica za večeru jako je bitan ukoliko se želite dobro naspavati. Mnogi izbjegavaju večeru jer vjeruju teoriji da večeranje deblja. Ako konzumirate krive namirnice, zbog kojih će te loše spavati, tada za vaše debljanje neće biti kriva večera već loš san i nedostatak energije. Vaše tijelo se polako gasi, spremno je za odmor, ali istovremeno vas traži obrok. Puno je namirnica koje su sebi sadrže melatonin, hormon spavanja, a to su slatke trešnje i ribe poput lososa i tune. Puretina ne sadrži puno kalorija i bogata je proteinima, a možete ju kombinirati s posnim sirom i salatom. Serotonin pomaže regulirati san, a nalazi se u bananama i jogurtu te kokicama, u kojima možete uživati tijekom gledanja serije ili filma. Žlica meda prirodni je izvor ugljikohidrata, a prije spavanja možete grickati i orašaste plodove za opuštanje mišića. Desetak badema prije spavanja pripremiti će vas za dobar san, ali ne smijete pretjerati jer su bogati kalorijama i ugljikohidratima. Složeni ugljikohidrati su bolji odabir, odaberite pros, ječam i slične žitarice.

2 Comments

Jude Martinez
Feb 6, 2020

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Elizabeth Jason
Feb 6, 2020

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Write a Comment

Zanimljivosti.hr

Trebaš šarmirati nekoga svojim znanjem, ili jednostavno želiš naučiti nešto novo? U svakom slučaju si na pravom mjestu! Donosimo samo provjerene genijalnosti za koje još nikada nisi čuo, i nudimo ti priliku da se prisjetiš onoga što već znaš.


info@zanimljivosti.hr

© 2022 Zanimljivosti, Sva prava pridržana.