Zdravlje

Kvalitetan doručak učiniti će svako jutro - dobro jutro

Mnogi kažu kako je doručak najbitniji obrok, ali do dan danas ne postoji dokaz kojim se to potvrđuje. Kako god razmišljali, postoje namirnice koje trebate jesti za doručak, kao i one koje trebate izbjegavati.

Brojni nutricionisti predlažu doručak obilan kvalitetnim proteinima, ugljikohidratima i vlaknima. Zobene pahuljice sadrže beta glukan, vrsta vlakna koja pridonosi smanjenju kolesterola ukoliko je redovita konzumacija. Bogate su i omega-3 masnim kiselinama, kalijem i folatima te su mnogima broj jedan kada je u pitanju doručak. Njih možete pomiješati grčkim jogurtom, kremasti obrok bogat proteinima. Određene vrste grčkog jogurta pomažu održavati zdravu probavu. Veliku količinu proteina sadrže i jaja, ali i vrlo potreban vitamin D. Jaja sadrže hranjive tvari koje pomažu pravilnom radu mozga i sprječavaju srčane bolesti. Ukoliko niste pretjerani ljubitelji navedenih namirnica, izvor proteina i masnih kiselina možete pronaći i u maslacu od kikirikija. Bitno je izbjegavati maslac obogaćen biljnim uljima i šećerom. Za doručak možete konzumirati i razno voće kao što je šumsko voće, banana ili grejp. Grejp regulira šećer u krvi, a banana snižava krvni tlak. Šumsko voće ima najmanje šećera i vrlo je bogato vlaknima. Od brojnih tekućina, za doručak birajte kavu ili čaj. Kava smanjuje rizik od raka prostate i razvoja dijabetesa, a čaj osnažuje imunitet. Najbolji je svakako zeleni čaj koji ubrzava metabolizam, a odabrati možete i crni i bijeli čaj. Sve namirnice koje smo naveli možete međusobno kombinirati kako vam odgovara, pahuljice i jogurt, voće s pahuljicama itd.

Za kraj ćemo nabrojati namirnice koje ne bi trebali konzumirati ujutro za doručak jer vam ugrožavaju zdravlje, puni su šećera, često u sebi sadrže štetne sastojke. Najveća greška je odabrati pekarski proizvod prepun bijelog šećera te Muesle koje promoviraju kao "zdrave" žitarice. To su proizvodi koji povećavaju opasnost od dijabetesa i pretilosti te drugih opasnih bolesti. Isto se događa i kod konzumacije voćnih sokova. S obzirom da je voće dobra namirnica za doručak, radije si iscijedite sami sok umjesto da pijete kupovne koji sadrže jako mali postotak voća. Mnogi će ujutro odabrati i salame, paštete i razne mesne prerađevine koje sadrže meso loše kvalitete. Odaberite zdrav život i birajte doručak koji će vas učiniti zdravim i jačim čovjekom!

2 Comments

Jude Martinez
Feb 6, 2020

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Elizabeth Jason
Feb 6, 2020

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Write a Comment

Zanimljivosti.hr

Trebaš šarmirati nekoga svojim znanjem, ili jednostavno želiš naučiti nešto novo? U svakom slučaju si na pravom mjestu! Donosimo samo provjerene genijalnosti za koje još nikada nisi čuo, i nudimo ti priliku da se prisjetiš onoga što već znaš.


info@zanimljivosti.hr

© 2022 Zanimljivosti, Sva prava pridržana.